تحميل رواية سقر pdf

تحميل رواية سقر pdf – مجهول المعلومات الواردة في مذاكرات زوجي ليست من وحي الخيال وليست كذلك تحليل او محاولة لايجاد تفسير انما هي شهادة ساحرتائب بعد ان تمرس كل فنون السحر فزوجي وانمن بعده انما نحن ناقلون لما شهدنا الا بما علمنا ورغم ثقتنا في الساحر وتصديقنا له الا ان ما حدث ينسب له وليس لزوجي والذي كان ناقلا امينا لكل ما حدث واتمني الا يتم التجني عليه وهو في قبره وبين يدي ربه.

رواية جيدة بعيدة كل البعد عن الاسفاف والتقليد..مذكرات ساحر تائب اراد ان يتحدى الشيطان يروى تجربته الفريدة الى صحفى شاب ويكشف له الكثير من الاسرار فما الذى سيحدث عن كشف تلك الاسرار وفضح الشيطان واساليبه

اولاً دي مش رواية ولا قصة ولا اللي كتبها كاتب اساساً.
دي مذكرات حقيقية لصحفي جرئ (تغمده الله برحمته) اللي جمع المذكرات ونشرها هي زوجته . بعد ما عرضت المذكرات على كتاب وصحفيين اصدقاء زوجها المتوفى واللي اوصى بنشر المذكرات بعد وفاته. كل اللي عرض جمع المذكرات في كتاب قام بإرجاع المذكرات لزوجته بعد ايام قليلة ورفض بدون ابداء اسباب. حتى اضطرت الزوجة لجمع المذكرات بنفسها بما يفسر اتهام البعض للرواية بركاكة الاسلوب.
الكتاب ده لمن يعلم فيه اسرار ومعلومات خطيرة كتير ولكن بيتم محاربته بشكل رهيب لكيلا ينتشر .
اسم الصحفي وزوجته مخفي للحفاظ على حياتهم. الكتاب عبارة عن مذكرات رجل كفر بالله وسجد للشيطان وبقى من اعتى السحرة ويشاء الله تعالى انه يتوب عليه عشان يطلع الاسرار الي في الكتاب ده قبل مايموت .
اللي فاكر الكتاب ده خزعبلات وحواديت عفاريت محتاج يراجع معلوماته عن الأرض اللي احنا عليها .
كتاب رائع

تحميل رواية سقر pdf
تحميل رواية سقر pdf

للتحميل اضغط هنا

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept Read More